8 клас

Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора

Відеоуроки Microsoft Excel

Виконані роботи зберігаємо у себе на комп'ютері для перевірки після карантину!

Переглянути відеоуроки і виконати завдання:

16 березня - Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. Переглянути відеоурок.
Опрацювати параграф 29 п. 1. Створити таблицю, як у вправі 2 на стор. 196.

23 березня - Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора. 
Переглянути відеоурок.
Опрацювати параграф 29 п. 2. Виконати вправу 3 на стор. 198.

30  березня - Пройти тестування.

6 квітня - Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування. Розв'язування задач на обчислення.
Переглядаємо відеоурок та готуємось до виконання завдання 4 практичної роботи №15 ст. 208.

13 квітня - Практична робота №15. 
Переглядаємо відеоуроки: завдання 1, завдання 2, завдання 3, завдання 4.
Завдання різнорівневі, тому вибираємо на ту оцінку, яку хочемо отримати.
Виконуємо практичну роботу №15 ст. 208 (на вибір будь-яке із завдань).
Пересилаємо для оцінювання через форму.

21 квітня - Упорядкування даних в таблиці.
Опрацювати параграфи 32-33.
Переглянути відеоурок. Готуємось до практичної роботи №16.

27 квітня - Практична робота №16.
Переглянути відеоуроки: завдання 1завдання 2завдання 3. Завдання різнорівневі, тому вибираємо на ту оцінку, яку хочемо отримати.
Виконуємо практичну роботу №16 ст. 234 (на вибір будь-яке із завдань).
Пересилаємо для оцінювання через форму.

Шановні учні! Підтягуємо "хвости"! На виконання практичної роботи відводиться максимум два тижні і буде виставлена тематична оцінка! Бажаю успіхів!!!


Розв'язування компетентнісних задач


4 травня - складаємо конспект в зошиті:
Етапи розв'язування задачі за допомогою комп'ютера
Розв'язування компетентнісних задач » Народна Освіта
Ознайомлюємось з параграфом 35. Вибираємо одне із запропонованих завдань, над яким будемо працювати. 
І етап - змістовий аналіз задачі.

12 травня - відповідно до обраного завдання, здійснюємо
ІІ етап - пошук інформаційних матеріалів (знаходимо інформацію в Інтернеті).
ІІІ - побудова інформаційної моделі (це буде таблиця).
IVетап - вибір засобів опрацювання даних (Excel).
V етап - опрацювання даних (створюємо електронну таблицю).

18 травняVІ етап - подання результатів розв'язування задачі. Таблицю надсилаємо через форму.

Увага!!! Тести за 30 березня знову активні! Якщо ви не проходили тестування і отримали 1 бал, у вас є можливість виправити ситуацію! 
Пройти тестування.